keskiviikko 28. joulukuuta 2016

Tuleva vuosi, olen valmis

Tämä vuosi alkoi suudelmasta ja toivottavasti, sekä hyvin todennäköisesti, myös päättyy sellaiseen. Toivoin tältä vuodelta ajatuksia siitä, mitä tekisin elämälläni. Kokeilin kahvilantätin elämää ja totesin että ei se sitten kuitenkaan ollut se juttu. Kesällä myin mansikoita, sitäkin kesti vain parisen viikkoa kiitos sateisen heinäkuun. Lopulta löysin tieni Nuorisoverstaalle ja voin ehkä kuitenkin sanoa edes keksineeni sen mitä voisin elämälläni tehdä. Tämän vuoden puolella tosin ei sitä asiaa voinut kamalasti edistää, mutta kevättä ja yhteishakua odotellessa. Kai se pitäisi jo laskea jonkinlaiseksi voitoksi, että edes tiedän mitä kohti kulkea.

Taisin tänä vuonna myös ostaa uuden tietokoneen sekä makro-objektiivin kameraan. Kävin Helsingissä moottoripyörä- ja venemessuilla. Kesän alussa meidän perheeseen muutti pienenpieni koiravauva, joka aiheutti ainakin alkuun hieman unettomia öitä. Kesällä myös reissattiin ja tulikin matkustettua autossa pitkin ruotsia ja saksaa. Luin kirjoja erityisherkkyydestä ja olen myös kipuillut paljon sen kanssa, että riitänkö tällaisena kuin olen. Olen seurustellut kokonaisen vuoden, ja tietenkin oudompaa olisi jos välistä löytyisi seurustelemattomia ajanjaksoja.

Olen ollut tänä vuonna hurjan kiitollinen ja onnellinen kaikesta siitä mitä maailma on elämääni suonut. Ei kai se silloin voi kovinkaan huono vuosi olla. Pian kääntyy taas uusi sivu ja tällä kertaa täytyy sanoa, että odotan sitä kaikkea jo aika innolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti