torstai 9. kesäkuuta 2016

Kesäinen elämä

Kun aloittaa kesän viettämisen jo Toukokuussa, sitä ehtii paljon kaikenlaista. Olen lukenut kirjoja auringossa, ruskettunut rajalliseksi asti, ottanut paljon kuvia ja syönyt jäätelöä.

Tähän mennessä luettuja kirjoja:
Jojo Moyes - Kerro minulle jotain hyvää
Helppoa luettavaa, vaikka aihe toki aika rankka onkin. Heinäkuussa suuntaan mahdollisesti kyseisen kirjan leffaversion maailmaan.
Juha Itkonen - Anna minun rakastaa enemmän
Paljon puhuttu, kovasti suositeltu. Sisällöltään liian taiteellinen ollakseen ymmärrettävä. Tai ainakaan helposti ymmärrettävä. Tämä kirja vielä kesken, koska lukeminen on toivottoman hidasta.

Rusketusrajat löytyy sekä jaloista, että hartioista. Ehkä kannattaa välillä käyttää muitakin kenkiä, kuin niitä huippumukavia sandaaleja. Ellei sitten halua, että sandaalit ruskettaa jalkoihin laikkuja.

Kuviin olen ikuistanut sadepisaroita, kukkia, maisemia. Voikukkia, jotka ovat jo nyt puhallusvaiheessa menossa, eikä ole kuin vasta kesäkuun alku! Sateen jälkeensä jättämiä sadepisaroita, jotka tekevät kukista entistäkin kauniimpia.

Toivoisin tältä kesältä vielä paljon uusia jäätelömakuja, uusia kuvausideoita, ehkä jonkinlaisia retkiä muille maille. Tähän mennessä ei valittamista. Kesä, kohtelethan minua jatkossakin hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti